UNIZO Lidmaatschap

Met het lidmaatschap van UNIZO  word je volwaardig UNIZO lid. Zo kan je deelnemen aan netwerkevents met ondernemers. Je maakt gebruik van de Ondernemerslijn waar jij en jouw leerlingen/studenten/cursisten altijd terecht kunnen voor juridisch eerstelijnsadvies.
Je ontvangt ook maandelijks up-to-date informatie over ondernemen via het Z.O. Magazine, het grootste KMO-zakenblad in Vlaanderen.

Daarnaast bieden wij jou online en offline interessant lesmateriaal, kennis en advies gedurende het volledige school-/academiejaar.

SECUNDAIR ONDERWIJS en VOLWASSENENONDERWIJS

Het lidmaatschapstarief is vastgesteld op €259,- excl.btw per kalenderjaar.

Je geniet bovenop de Unizo ledenvoordeel nog van de volgende voordelen:

1. Gratis deelname aan Plankgas! en aan de real-life onderneming Plankgas pop-up
  2. Gratis toegang tot de online modules met boordevol lesmateriaal, tools, methodieken, presentaties.
  3. Gratis deelname aan de Digital Boost Day.

HOGER ONDERWIJS en UNIVERSITEIT

Het lidmaatschap voor hoger onderwijs instellingen wordt op maat van de instelling bepaald. We bekijken graag samen met u welke noden er zijn en doen vervolgens een gepast voorstel..

Contacteer ons voor een voorstel op maat.

Je geniet bovenop de UNIZO ledenvoordelen nog van de volgende voordelen:

1. Studenten kunnen deelnemen aan de intensieve begeleiding en uitvoering van het
     STEP (Student Enterprise) Programma.
  2. Gratis toegang tot de online modules met boordevol lesmateriaal, tools, methodieken, presentaties en webinars.
  3. Gratis gebruik te maken van de Workshops op Maat.

Een UNIZO lidmaatschap aanvragen doe je door het formulier in te vullen.

Aanvullende info kan via mail naar onderwijs@unizo.be

Onze partners