Activiteiten

Deelgenomen aan een activiteit en wil je een deelnameattest? Vraag dit hier aan.

Ondernemend onderwijs, een kans naar morgen.

Uitnodiging Kick-off Schooljaar 2024 – 2025

Samen met UNIZO voor Ondernemend Onderwijs

Dinsdag 10 september – 10 uur tot 16 uur

UNIZO Nationaal – Willebroekkaai 37, 1000 Brussel

UNIZO trapt het nieuwe schooljaar af

Waarom kiezen voor Ondernemend Onderwijs?

Ondernemend onderwijs biedt een krachtige benadering om leerlingen voor te bereiden op een succesvolle en betekenisvolle toekomst. Het bevordert een ingesteldheid van continue verbetering, innovatie en duurzame betrokkenheid, wat zowel de leerlingen als de samenleving ten goede komt.

Tijdens de Kick-Off staan we stil bij het belang van ondernemend onderwijs. Daarnaast leggen we ons volledig aanbod van projectwerking toe voor het nieuwe schooljaar 2024-2025.

Gegarandeerd een leerrijke dag vol inspiratie en kennisuitwisseling.

· 09.30u : Onthaal

· 10.00u : Welkom door UNIZO topman Danny Van Assche

· 10.30u : Uiteenzetting O&O projectwerking schooljaar 2024-2025

· 11.00u: Lezing door directeur en docent ondernemerschap bij HOGent Bart Derre: 'Het belang van ondernemend onderwijs'

· 12.00u: Netwerklunch

· 13.00u: Intervisie en uitwisseling van ideeën: 'Plankgas Pop-up concept in jouw school'

· 13.30u: Keynote door docente en coördinator graduaat winkelmanagement Thomas More Marjan De Muynck: 'Hoe een Start-up runnen in het (hoger) Onderwijs'?

· 14.00u: Keynote door co- founder Dexxter Stan De Pauw: 'Gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma voor jouw Plankgas Pop-up concept'

· 14.30u: Pauze

· 14.45u: Lezing door leading lady bij Better World Marketing Eva Balemans: 'Duurzame gedragsverandering bij de consument'

Deelname is volledig gratis. Inschrijven is wel verplicht.

Schrijf je Hier in om zeker te zijn van jouw deelname, want de plaatsen zijn beperkt.

Tot dan!