Kick-Off Secundair Onderwijs

Maak kennis met ons nieuw aanbod voor het secundair onderwijs tijdens ons kick-off event op 12 september 2023.
We verwelkomen jullie graag op het UNIZO hoofdkantoor, waar jullie hartelijk ontvangen zullen worden met een hapje en een drankje.

Waar? UNIZO Hoofdkantoor: Willebroekkaai 37, 1000 Brussel

Wanneer? Dinsdag 12 september 2023

Wat?

09u30 - 10u00: Ontvangst met koffie & versnapering
10u00 - 11u00: Voorstelling programma schooljaar 2023 - 2024
11u00 - 12u30: Provinciale sessies
12u30 - 14u00: Afsluiting met broodjeslunch

Timing:
dinsdag, 12 september, 2023 - 09:30
Helaas zijn de inschrijvingen afgesloten, we hopen u op een latere activiteit te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten het UNIZO team

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst die u met ons afsluit te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen gebruiken wij deze gegevens ook om u relevante informatie te bezorgen over het aanbod van UNIZO. U kan ten allen tijde bezwaar maken tegen deze laatste verwerking, via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerkingen en uw rechten vindt u in ons privacybeleid

Onze partners hebben heel wat relevante informatie die u kan helpen in uw dagelijkse werking. Door uw akkoord te geven, staat u toe dat UNIZO de deelnemerslijst voorafgaandelijk aan de activiteit aan de partners bezorgt, en dat zij u nadien kunnen contacteren met relevante ondernemersinformatie. U kan deze toestemming ten allen tijde intrekken via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be.