U bent hier

The empathy map & customer journey

De Empathy Map is een concept dat je helpt om dieper inzicht te krijgen in de belevingswereld van de belangrijkste klanten binnen je doelgroep. Wanneer de Empathy Map met de juiste informatie wordt gevuld, stelt je dat in staat om betere waardeproposities te maken, betere manieren te vinden om je klanten te bereiken en een effectievere customer relationship op te bouwen.

Met de customer journey wil je een duidelijk zicht hebben wat voor type klant de map is, welke fases hij/zij doorloopt, hoe de journey eruit ziet in een flowchart, welke touchpoints er zijn en welke emoties daarbij horen.

Kom jij graag meer te weten over deze 2 belangrijke tools voor je ondernemersplan? Of fris je je kennis graag even op door onze experten? Wij geven je graag heel wat bruikbare tips mee om meer zicht te krijgen op jouw toekomstige klanten. Ben jij overtuigd? En wil je graag  meer weten? Laat je dan inspireren door deze interactieve sessie. Tot dan?!

maandag, 9 november, 2020 - 13:00 t/m 14:00

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen worden deze gegevens ook doorgegeven aan onze commerciële partners en gebruikt voor automatische verwerkingen (o.a.) profilering om u gerichte informatie en aanbiedingen te kunnen toesturen. Alle details over deze verwerking en uw rechten vindt u in ons privacybeleid.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid

Onze partners