Kernkwadranten van Ofman

Waar liggen jouw kwaliteiten? Aan wie kan jij je ergeren en merk je van meet af aan “wij worden geen vrienden”. Of kan je benoemen in een mogelijk sollicitatiegesprek of netwerkmoment waar jouw uitdagingen liggen?  Laten we samen uitzoeken hoe jouw kernkwadranten er uit zien. Proef van deze online sessie gegeven door 1 van onze adviseurs!

Nice to know:

Rond het jaar 2000 zijn de Ofman kernkwadranten bedacht door Daniel Ofman. Kernkwadranten geven inzicht in jouw kwaliteiten en ergernissen. Dit middel is buitengewoon effectief als je de samenwerking binnen jouw team wilt verbeteren of als je jezelf beter wilt leren begrijpen. Het kennen van jouw kernkwadranten draagt bij aan het ontwikkelen van persoonlijk leiderschap. Persoonlijk leiderschap is de kunst om de regie te nemen over je eigen leven.

We starten om 12u

We eindigen om 13u

Timing:
dinsdag, 21 september, 2021 - 12:00
Helaas zijn de inschrijvingen afgesloten, we hopen u op een latere activiteit te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten het UNIZO team

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst die u met ons afsluit te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen gebruiken wij deze gegevens ook om u relevante informatie te bezorgen over het aanbod van UNIZO. U kan ten allen tijde bezwaar maken tegen deze laatste verwerking, via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerkingen en uw rechten vindt u in ons privacybeleid

Onze partners hebben heel wat relevante informatie die u kan helpen in uw dagelijkse werking. Door uw akkoord te geven, staat u toe dat UNIZO de deelnemerslijst voorafgaandelijk aan de activiteit aan de partners bezorgt, en dat zij u nadien kunnen contacteren met relevante ondernemersinformatie. U kan deze toestemming ten allen tijde intrekken via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be.