Hoe zet ik mijn netwerk efficiënt in?

Doen wat werkt?  Netwerken inzetten werkt!

Als je hiervoor de dikke van Dale raadpleegt dan staat netwerken als volgt omschreven:  Netwerken is het creëren, uitbouwen en onderhouden van sociale contacten om informatie te verkrijgen waar men in zijn beroep of carrière zijn voordeel mee kan doen.    Bron: van Dale woordenboek

Misschien ervaren jullie bij het woord “netwerken ” een lastig gevoel  . Als er aan netwerken wordt gedacht hebben jullie misschien vooral het beeld van zakelijk netwerken op zakelijke bijeenkomsten door mensen strak in het pak, met een drankje in de hand en een vlotte babbel.

Het idee om op deze manier de job van je leven te vinden, een investeerder of een compagnon te gaan vinden jaagt velen schrik aan. Bovendien: “ik heb helemaal geen netwerk ”is vaak de eerste reactie en “ik ben helemaal niet goed om mijzelf op dat soort bijeenkomsten te verkopen ”is meestal de tweede.

Maar lees je nog eens goed de definitie van netwerken bovenaan? Hierin staat duidelijk dat netwerken betekent dat je probeert informatie te krijgen om je verder te helpen. Als je verwacht dat je via het netwerken een kant en klare oplossing of job of project op je ligt te wachten, dan heb je een verkeerd beeld van netwerken. Netwerken kan je bijvoorbeeld wél helpen telkens een stapje dichter bij jouw dromen te komen. Dat is de kracht van netwerken.

Inschrijven via onderstaande link!

We starten om 12u

We eindigen om 13u

Timing:
donderdag, 17 maart, 2022 - 12:00
Helaas zijn de inschrijvingen afgesloten, we hopen u op een latere activiteit te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten het UNIZO team

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst die u met ons afsluit te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen gebruiken wij deze gegevens ook om u relevante informatie te bezorgen over het aanbod van UNIZO. U kan ten allen tijde bezwaar maken tegen deze laatste verwerking, via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerkingen en uw rechten vindt u in ons privacybeleid

Onze partners hebben heel wat relevante informatie die u kan helpen in uw dagelijkse werking. Door uw akkoord te geven, staat u toe dat UNIZO de deelnemerslijst voorafgaandelijk aan de activiteit aan de partners bezorgt, en dat zij u nadien kunnen contacteren met relevante ondernemersinformatie. U kan deze toestemming ten allen tijde intrekken via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be.

Onze partners