Digitalisering in het Secundair Onderwijs

Sessie 1: wat zijn dé marketingkanalen voor het promoten van een site
Een goede en professionele website hebben is één ding. Deze bekend maken bij het brede publiek is vaak iets anders. Tijdens deze sessie bekijken we in detail de meest voorkomende marketingkanalen voor jouw website:

• Facebook/instagram
  • Google AdsSense
  • SEO

3.5 ICT-competenties: eigen ideeën creatief vorm geven

Sessie 2: hoe rekruteer ik als werkgever via online kanalen?

De meeste ondernemers komen doorheen hun carrière op een bepaald punt waarop ze zo sterk groeien dat een extra personeelslid absoluut noodzakelijk wordt. Aanwerven anno 2021 ziet er anders uit dan in het verleden. Er zijn namelijk heel wat online kanalen inzetbaar, maar deze vereisen toch een iets andere aanpak. Tijdens deze sessie zullen we dieper ingaan op:

1. Hoe maak ik een gepaste vacature en screen ik CV's?
  2. Hoe en waar verspreid ik mijn vacatures?
  3. Hoe creëer ik de nodige “buzz” rond deze vacatures?
  4. Hoe pak ik een selectiegesprek aan?

3.6 ICT-competenties: doelgericht informatie opzoeken, verwerken en bewaren

Sessie 3: Online veiligheid in de digitale wereld  (www.digitalboostday.be - In het Engels)

Privacy en beveiliging dienen in elk bedrijf de grootste prioriteit te krijgen. In concrete en duidelijke sessie geven we uitleg over de basisprincipes van online beveiliging. Vervolgens kan je zelf bepalen in welke mate dit van toepassing is op jouw werknemers, bedrijf, gebruikers en/of jouw klanten. Het is altijd het best om contact op te nemen met een beveiligingsexpert. Deze stelt een beveiligingspakket op maat samen, dat precies voldoet aan de behoeftes van jouw bedrijf.

Leerplandoelstelling:
3.3 ICT-competenties: op een veilige, ergonomische, verantwoorde en doelmatige manier ICT gebruiken

Let op, deze sessie zal gegeven worden via www.digitalboostday.be en in het Engels.

Timing:

12u45: Aanmelden
13u: start sessie 1
13u50: eind sessie 1
14u: start sessie 2
14u50: einde sessie 2
PAUZE
16u: start sessie 3
16u50: einde sessie 3

Timing:
donderdag, 29 april, 2021 - 13:00 t/m 17:00
Helaas zijn de inschrijvingen afgesloten, we hopen u op een latere activiteit te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten het UNIZO team

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst die u met ons afsluit te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen gebruiken wij deze gegevens ook om u relevante informatie te bezorgen over het aanbod van UNIZO. U kan ten allen tijde bezwaar maken tegen deze laatste verwerking, via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerkingen en uw rechten vindt u in ons privacybeleid

Onze partners hebben heel wat relevante informatie die u kan helpen in uw dagelijkse werking. Door uw akkoord te geven, staat u toe dat UNIZO de deelnemerslijst voorafgaandelijk aan de activiteit aan de partners bezorgt, en dat zij u nadien kunnen contacteren met relevante ondernemersinformatie. U kan deze toestemming ten allen tijde intrekken via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be.