Boost your LinkedIn profile

Haal nog meer uit je LinkedIn pagina, ontdek in deze interactieve sessie welke informatie je allemaal kan halen uit deze tool. Want LinkedIn draait om netwerken, het delen van kennis en interactie. De site blijft zich ontwikkelen en nieuwe functies lanceren.

Denk je er alles al van te kennen? Wel vergis je niet, want het is en blijft de aangewezen manier om je professioneel online voor te stellen. De wereld staat niet stil en bedrijven en jullie ook niet. Vaar vandaag mee op de nieuwe items en tips om je profiel een dikke boost te geven!

Doe jij mee? Schrijf je dan snel in voor deze workshop!

We starten om 12u

We eindigen om 13u

Timing:
donderdag, 24 februari, 2022 - 12:00
Helaas zijn de inschrijvingen afgesloten, we hopen u op een latere activiteit te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten het UNIZO team

De gegevens die u invult heeft UNIZO nodig om de overeenkomst die u met ons afsluit te kunnen uitvoeren. Vanuit het gerechtvaardigd belang om te ondernemen gebruiken wij deze gegevens ook om u relevante informatie te bezorgen over het aanbod van UNIZO. U kan ten allen tijde bezwaar maken tegen deze laatste verwerking, via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be. Alle details over deze verwerkingen en uw rechten vindt u in ons privacybeleid

Onze partners hebben heel wat relevante informatie die u kan helpen in uw dagelijkse werking. Door uw akkoord te geven, staat u toe dat UNIZO de deelnemerslijst voorafgaandelijk aan de activiteit aan de partners bezorgt, en dat zij u nadien kunnen contacteren met relevante ondernemersinformatie. U kan deze toestemming ten allen tijde intrekken via eenvoudig verzoek op onze uitschrijfpagina of via privacy@unizo.be.